Promotion!!

0

kelemahan Asus Zenphone

Posted by Unknown on 20:35
 Masalah Phone Asus

 Sebelum-sebelum ini,@nonymou$ ada berkongsi maklumat mengenai pengalaman sebagai pengguna Asus yang sekarang ini tengah trending bagi anak muda zaman sekarang.Maklumlah,jenama Asus ini dah la murah and orang kata berkualiti tapi hakikatnya ia cuma sekaradar buah mulut orang yang berpendapat bahawa model Asus untuk smartphone tahan lebih lama.

Bagi @nonymou$ ia merupakan phone yang berkualiti tinggi dilengkapi sistem software dan hardware yang sanngat canggih berbanding phone lain yang same taraf dengannya seperti Vivo,Lenovo,Oppo dan sebagainya.Harga bagi phone Asus ini juga mampu milik,oleh kerana haraganya yang sebegitu murah dan specification yang "AWESOME", tidak hairanlah sekarang ini,ramai yang menjadikan Asus sebagai phone kedua mereka sama seperti @nonymou$.

Tapi......


Apa yang berlaku adalah sebaliknya.Hrmmm...perasaan sedih mula menyelubungi diri @nonymou$ apabila Asus Selfie yang menjadi harapan bangsa dan negara itu,telah rosak .Cuma bebarapa bulan @nonymou$ menggunakannya dah macam-macam perkara berlaku dekat phone tersebut.Menurut pengalaman @nonymou$ kebanyakkan phone yang @nonymou$ pernah guna dan testimoni dari rakan2, menunjukkan Asus ada problem seperti, hang, screen jadi seperti tv rosak, masalah battery dan sebagainya. Seperti mana yang korang perlu tahu,@nonymou$ sudah mempunyai beberapa model Asus seperti Selfie,Zenphone C, Padphone 7 dan Zenphone 2.



Apa yang mengejutkan @nonymou$ apabila salah seorang rakan @nonymou$ mengatakan bahawa walaupun Asus mempunyai sistem software dan hardware yang AWESOME tetapi phone ini tidak dapat memenuhi sistem requirement untuk download game .


Malah, untuk tekan button download pon, tidak boleh.Ini kerana,ramai rakan-rakan @nonymou$ mempunyai phone Asus tetapi mereka rasa sangat kecewa dengan apa yang mereka perolehi.Bahkan,mereka tidak mahu membeli Asus pada masa akan datang.Mujurlah phone Asus @nonymou$ sebagai phone kedua kerana mahukan 2 sim slot.

Bagi @nonymou$, setiap pandangan dan pendapat dari setiap individu adalah berlainan kerana bukan semua masalah akan berlaku sama seperti anda,tetapi ini merupakan satu perkongsian kepada para pelawat.

0 Comments

Post a Comment

Promotion!!

Copyright © 2009 Gadget World All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.