Promotion!!

0

Info Harga Smartphone Bawah RM 750 Tapi Berbaloi

Posted by Unknown on 03:00
Hai semua,
Selamat petang,
lama dah @nonymou$ tak buat entry pasal teknologi terutamnya smartphone.Dunia sekarang perlukan smartphone sebab teknologi ini dah jadi keperluan kepada semua orang.Tiada smartphone tiada apa yang akan anda perolehi.

   So, disebabkan ramai kawan-kawan atau pengunjung blog litarberduri.blogspot.com yang mungkin buntu untuk mencari smartphone yang mempunyai ciri-ciri tersebut..

  1. murah 
  2. camera selfie terbaik 
  3. tahan lasak
  4. batery tahan lama

PERHATIAN KEPADA PENGUNJUNG!!

@nonymou$ akan mengeshorkan 1 jenis smartphone yang mempunyai hampir semua ciri-ciri diatas,nak tahu phone apa? If pengunjung nak dapatkan hint phone yang berkualiti dengan harga RM 550 dengan spesifikasi 20.7 Megapixel Octacore (8) processor atau 3GB Ram.
sila ikuti perkembangannya di bawah dan terus mengunjungi blog litarberduri.blogspot.com start from 12.5.2017 onward.




litarberduri.blogspot.com


    Ini lah dia,Xiaomi Note 4 diantara phone yang mempunyai hampir semua yang anda iginkan.Sebagai mukadimah untuk smartphone ni, just nak cakap "AWESOME".
Anda boleh lihat sendiri dari sudut colour, memang jarang jenama lain pakai. Ada 3 lagi jenis warna iaitu gold, black dan silver.Design sangatlah simple,untuk perempuan pakai pon dah ok.If lelaki yang pakai, lagi simple lagi ok sebenarnya..hehhee.. Screen 5.5 inch sudah membuatkan anda mudah untuk menaip atau bermain games.Siap ada fingerprint lagi !! Cool x?? harga dalam pasaran just RM 730 ja... battery dia yang gempak 4000 mah tau,cuba bayangkan battery tu boleh tahan berapa lama.

    Confirm dari pagi sampai malam or esok tak perlu anda cas.Nak dibandingkan dengan smatphone harga RM 1000 lebih, yang ini pon sudah cukup.Turut dilengkapi dengan kamera 13 megapixel belakang dan 5 megapixel depan membuatkan ia menjadi nilai utama dalam pasaran.Brand ini daripada China tapi tak semua barang China itu tak berkualiti.And nak habak, sekarang trending phone Xiaomi tau,rata-rata pengguna pakai phone cap China ini.Smooth and steady bila orang pakai smartphone Xiaomi sebab dia pakai Deca Core processor (untuk memproses data).Effect dia, smartphone akan kurang lack atau hang dengan support 3GB ram.



0 Comments

Post a Comment

Promotion!!

Copyright © 2009 Gadget World All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.