Promotion!!

0

Top Streaming Muzik Di Malaysia

Posted by Unknown on 07:44
Anda suka mendengar lagu tetapi tidak tahu solfware apa perlu digunakan untuk mendengar muzik tersebut?
Mencari lagu yang sedang trending di media sosial dan dunia?
Ingin mengetahui berita tentang artis kegemaran anda?
Merasa buntu untuk memilih lagu kesukaan anda?

Jangan risau,Mr @nonnymou$ sedia membantu anda.


Spotify
 
Ia merupakan servis streaming paling porpular yang mempunyai lebih 30juta lagu yang boleh dimuat-turun oleh 75 juta pendengar .
Yang menariknya mengenai Spotify, adalah fungsi radio yang boleh dipaparkan atau customize pada screen kegemaran anda sendiri.
Dengan menekan butang menu, anda kemudiannya boleh mengaktifkan radio dan paparan tersebut dapat kelihatan dan lagu yang dipilih juga ada pada screen tersebut.

Guvera



Untuk Guvera yang merupakan aplikasi yang hanya terdapat pada smartphone Lenovo.Ini kerana pada tahun 2014,Guvera telah menjalinkan kerjasama dengan Lenovo.
Dengan Guvera,ia akan memaparkan kandungan yang terbaik dari seluruh dunia dengan rakaman eksklusif dan disebalik tabir.


Deezer Music
Deezer dibangunkan pada tahun 2006 di Perancis dan dikenali sebagai Blogmusic dimana kebanyakan music dapat diperoleh didalam blog tersebut.Pada awalnya,Deezer mengalami kesukaran untuk memperkenalkan streaming muzik ini dan mula stabil pada tahun 2010.Deezer juga memaparkan lyric yang mudah untuk para pengguna dan menjadikan sistem ini lebih hebat dari yang lain.



0 Comments

Post a Comment

Promotion!!

Copyright © 2009 Gadget World All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.