Promotion!!

0

Lenovo Vibe P1 dan P1M

Posted by Unknown on 22:08
Tidak Perlu Mengecas Lebih Lama Dengan Kehadiran Lenovo Vibe P1 dan P1M 

http://www.in.techradar.com/photo/49268182.cms

Lenovo kini memperkenalkan 2 produk terbarunya yang berkuasa tinggi iaitu Lenovo Vibe P1 dan P1M. Dengan sokongan battery yang sangat besar iaitu 5000 mAh pada Lenovo Vibe P1M dan 4000 mAh pada Lenovo Vibe P1, para pengguna tidak perlu risau apabila mereka berada di luar kawasan atau pun tidak perlu bimbang jika tidak membawa power bank disebabkan oleh batery yang mampu bertahan tanpa dicas selama beberapa hari.


Mereka juga tidak perlu kerap mengecas phone mereka kerana kedua-duanya turut dilengkapi dengan sistem Power Saver Switch Mode yang membolehkan pengguna menjimatkan batery secara menyeluruh walaupun anda sentiasa meggunakan social media.

Ia turut dilengkapi dengan sistem teknologi terpantas dengan mggunakan 24w bagi memastikan masa mengecas lebih cepat dari biasa walaupun kedua-dua smartphone ini mempunyai kapasiti batery yang besar.Kelebihan yang paling menajubkan bagi smartphone ini adalah mempunayi sistem OTG (On The Go) sokongan batery yang membolehkan ia menjadi power bank kepada phone lain.Bagi Vibe P1m memiliki ciri-ciri seperti kalis air.

Harga bagi Lenovo Vide P1m adalah RM 1199 sahaja dan Vibe P1 adalah RM 649 sahaja.

0 Comments

Post a Comment

Promotion!!

Copyright © 2009 Gadget World All rights reserved. Theme by Laptop Geek. | Bloggerized by FalconHive.